kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

I'm happy with what I have achieved

Hemma efter en rätt så ovärd lektion, där vi i 45 minuter sitter och ska diskutera hur och när vi vill ha nästa prov när man bara kan säga så här vill vi ha det, och så blir det. Ska det vara så svårt, jag menar vi är en vuxenklass, men men.
Det slutade iaf med 2 kapitel åt gången, så det inte vlir för mycket och första provet om 2 veckor. Jag säger då det :P
Sen fick man sitta och vänta på att få gå in och få höra hur det gick på Psykiatri provet vi skrev förra veckan, sitta och göra en liten uppgift på ett slycke på knappt en sida, så det gick ju undan.
När man fick komma in så fick jag betyget VG, och med kommentaren "att jag verkligen kan och förstår det där. Jätte duktig, och kommer komma långt på det." Det känns bra, jag är nöjd och det ska jag vara ! :D
Satt och disktuterade med en klasskamrat och jag sa att jag inte skäms över att jag är nöjd med mitt betyg och kommentaren jag fick av läraren, och hon sa att det ska jag absolut inte vara heller, det är jag som har pluggat för betyget, och jag är nöjd. :)
'
Nu har man alltså helg, ska ta och köra igång med lite träning nu, och sen kliva in i duschen, för att sedan packa lite grann, ja detta har jag ju redan berättat för er :)
Har mycket att stå i just nu.
'
Hoppas att ni får en fortsatt trevlig fredag ! :D

Comments
Fotografen Madeliene ♥ säger:

Vill du vara med i min? isf tryck på länken för att anmäla dig http://freakingouttotally.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-1.html

jag TVINGAR ingen att vara med! :)

Skriven: - Hemsida: http://freakingouttotally.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback