kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

I'm a fool, a fool for you.

Nuså, officiellt färdigstädat här hemma, tar sin stund ibland när man upptäcker nya saker överallt. :P
Nu luktar det gott i lägenheten med, och inte av sköljmedlet denna gång, tvättställningen åkte ut på balkongen, så jag kunda dammsuga. :)
Ska ta och ladda upp de andra filmerna med, :) Har kommit på ett knep.
Ska även försöka ordna lite mat, idag har man ju inte turen att bli bjuden :)
Så idag blire wok, mumma ! :D Kyckling, räckor, och viltskav, med grönsaker ofc, och woksås. Underbart gott serrni :)
Ska väl ta och sätta mig och plugga lite mer tänkte jag väl, inte mycker kvar nu, men lessnade på att titta på dammet så städade lite mellan pluggtiderna. :)
Så får man väl se vad jag hittar på när jag har pluggar klart :)
Vad gör ni en söndag som denna ? :)

Comments
Lina säger:

Åh vad härligt:D

Skriven: - Hemsida: http://thelizy.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback