kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

If I only knew.

Tack söta du för kommentaren, :) Äntligen ska jag kanske säga. :)
Och nej du behöver inte ha dåligt samvete, inte alls. För det har inte jag. Kan plugga imorn istället. :)
Kul att du läser och det låter som att du har läst ett tag ?
Kram på dig ! :)
'

'
Har fått mat i magen nu, ingen matkoma idag, känns rätt skönt. :)
Känner mig fortfarande helt matt i kroppen, det var liksom jobbigt att ta ner kryddorna från kryddhyllan, vart skakis i armen. Då är det illa, har man kört för hårt då tro ? Äh, inte då !
Ska ta och sätta mig i soffan nu och kolla klart på Just go with it, bra kul film ! :D

Comments
cherie säger:

♥ kika in på min välgörenhetsblogg, för en unik och jordnära blogg. det lilla du gör som att klicka in, kan göra skillnad. Kram ♥ /cherie

Skriven: - Hemsida: http://www.cherie.devote.se

SANNA säger:

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig? :)



Kramar, Sanna

Skriven: - Hemsida: http://sannaakarin.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback