kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

I may be weak, but I'm also a fighter !

Nu är jag där igen, bloggen först :) Haha, eller nej inte allra allra först, jag va nå enormt kissnödig(ursäkta för den informationen)så jag var tvungen och kissa innan jag satte mig. Och ni alla som har varit ute och partat, eller bara druckit en å annan kopp för mycket med kaffe vet hur förbaskat skönt det är att kissa när man är så kissnödig att det nästan sprängs i magen på en. :) Visst ? ^^
Så nu har jag delat med mig av det.
Hemma från skolan nu, en lektion, helt okej. Med en lektionsfridag imorn då vi ska på studiebesök på torsdag, helt jäkla okej alltså. :) Att vara vuxenstuderande kanske inte är så illa ändå.
Så nu till dagens projekt.
- Fixa cykeln, fixa plattdäcket.
- Träna som fasen.
- Plugga massor. Mycket nu.
'
Men nu ska jag faktiskt ta och göra iordning lite lunch åt mig, och mina jag. Dammråttorna som förövrigt ligger i dammsugarpåsen blir utan idag. :)
Och efter lunchen blir det självklart kaffe, och nej har absolut inte druckit tillräckligt idag :)

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback