kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 4 gånger

I gave you my truth, now It's up to you.

Lång men rätt okej dag idag faktiskt :) Men har varit bra trött, kaffet har lyckats pigga upp mig lite grann, men hade nog behövt lite intravenöst så man fick en kick :P
Och nu är man ledig då, imorn alltså. Det behövs så man får sova lite längre, ska inte gå upp innan 9 har jag bestämt, men med min vanliga tur så vaknar jag väl 8.55 bara för att. :P
'
Kom hem och hade fått paket :) Inte allt jag beställde men hälften ;)
'
'
Så nu har jag något att läsa med :) Eller ja, när jag är färdig med boken jag läser just nu :)
Väntar bara på att filmen kommer ut med bra kvalitet så man kan ladda ner den :)
'
Svar på kommentarer utan URL;
Svar; Ja visst, jag kan det där med att ta bilder :D Ja det har vi verkligen, vet inte vad jag skulle göra utan dom. Som jag sa mina stöttepelare, :)
Provet får jag nog tillbaka på fredag skulle jag tro :) Och sjukvårdsprovet får jag nog tillbaka på måndag :)
Så det är spännande, får se hur man lyckades.
Massa kramar till bästa moster Hanna :D
'
Svar; Vet inte riktigt vad du menar med min nya kärlek ? Då jag inte har någon så om det är något du vet som inte jag vet, så får du gärna berätta. :P
Om du syftar på att jag har ögongodis i skolan, så betyder inte det att jag har en ny kärlek ?!
Eller har jag missat den delen ?
'
'
Nu har man suttit här, svarat på kommentarer, uppdaterat lite, och lyssnat på underbar musik, så nu är mitt nästa projekt att få på överdragen på soffkuddarna, yääy ! :) Så det ser lite uppstyrt ut här hemma.
Ska ge mig på Zumban med, typ gånger tre ;)

Comments
Linda säger:

jag gör inte mkt just nu kollar på lost & svarar på komentarer (: Är ni tillsammans eller bara en vän?:D

Skriven: - Hemsida: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

ttheresebjörkman, :) säger:

svar;

tack! :)

jag kollar på tv typ bara :P

händer ikväll? ;D

Skriven: - Hemsida: http://ttheresebjorkman.blogg.se/

Linda säger:

som du igentligen gillar mer än vän?(;

Skriven: - Hemsida: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

BitterFittan säger:

Den där boken är SÅ BRA!!!! Läste den hundra gånger (minst!) när jag va yngre! =)

Ska ta med mig syrran på bio nån dag och böla järnet! ;D

Skriven: - Hemsida: http://cillabacill.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback