kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

I can't feel my strength anymore.

Hemma igen efter en väldigt trevlig kväll ! :)
Fick träffa lilla Neo, som var först med att säga hej till mig sötungen, :) Älskar hans skratt, får se om jag lyckas lägga upp en film på honom som jag filmade idag.
Och så ska jag försöka mig på med bilder med, det vill inte sammarbeta med mig just nu faktiskt.
Men sen är jag förbaskat trött med, skulle kunna somna sittandes här på min hårda stol som verkligen gör illa min rumpa.
Ska masa mig in i badrummet tvätta bort smink, och borsta tänder och sen krypa i säng, kanske eventuellt kika på en film, eller tv kanske, kommer att somna i vilket fall som helst.
G'natt alla söta !

Comments
SOFIA säger:

Hoppas du får en fin Lördag KRAM

Skriven: - Hemsida: http://bysofia.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback