kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

I can, I will, I do !

Godmorgon sötbollar ! :D
Vaknade kl. 10, och nu efter att ha startat en maskin med tvätt, och slagit igång kaffebryggare, och svarat på era söta kommentarer, så ska jag snart ta min kopp kaffe och gå ut på balkongen och ta mig morgonciggen.
Vad ska jag annars göra idag, jo det ska jag berätta, ni vet all fakta jag skrev ut igår, den ska användas idag, och ska påbörja mina fördjupningsarbeten, sådeså.
Plugga lite Sjukvård med, då vi har prov på hjärtat och thorax senare, men kan vara bra att ha de inprogramerat i skallen.
Så idag mina sötbollar ska jag plugga, plugga, PLUGGA !
Inga undanflykter utan nu blir det stenhårt.
- Eller om jag kanske skulle...
- NEJ !
Haha, ja, som ni ser. Har en konflikt i min skalle just nu. :P
Nej men seriöst, idag ska jag plugga massor massor massor. Det tackar vi vädret för. :)
'
Vad ska ni göra ?
Hur är vädret hos er ?

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback