kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

I believe I really have some muscles underneath everything. ;)

Träningen avklarad för idag, och vid det här laget vet ni vad jag gör, visstå ?
La förvisso till en övning, "rumpövning". Jag kommer att ha träningsvärk imorn.
Älska känslan av spagetti-armar och ben. :)
Matklockan ringde precis, så nu blir det lite mat, och en film.
Har konstaterat att pluggningen får jag ta imorn, då jag inte finner motivationen för det just nu, och är alldeles för trött i skallen. :)
Faktan har jag ju iaf, så har ju kommit en liten bit på vägen. :)
'
Vad gör ni ?

Comments
Fridus säger:

Haha då slipper jag få dåligt samvete över att jag somnade på soffan idag och inte kom ngnstans med pluggningen :P Och nu borde du bli mkt glad eftersom jag äntligen kommenterat din söta blogg :D

Skriven: -

HANNA - tävlingar, videobloggar och foton! säger:

superkul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D lycka till!

hoppas allt är bra med dig annars? :)

kram, http://hannalovisasol.blogg.se

Skriven: - Hemsida: http://hannalovisasol.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback