kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Home Is always the best !

Borta är bra, men hemma är ändå bäst ! :D
Men jag kommer att sakna mina små bebisar nu när man är hemma i ensamheten igen.
'
Men kul att man kan hjälpa till och ställa upp när det behövs iaf, och det gör jag så gärna när jag kan. :)
Hade bara trevligt, :)
'
Fick i mig mat tillslut med, och nu har man packat upp här hemma och tagit en dusch.
Så nu blir det bara lugnt en stund, ska lägga mig och läsa sen tänkte jag, inte helt pigg just nu.
Ska slänga upp bilderna från igår.
Lovade ju också en videoblogg men har inte haft så mycket tid eller så till det, men imorn slutar jag tidigt så ska försöka med en när jag kommer hem, måste ju svara på frågorna som jag fick, var ju iaf några :D

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback