kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 4 gånger

Have a really bad feeling about this !

Blir galen får panik, detta provet kommer att gå åt helvete, fy fan, har aldrig varit så här osäker på ett prov.
Läser och läser och läser, men det verkar inte som att det fastnar alls. :(
Hur fan gör man då. Ja Hej omprov säger jag !
'
Tack Somebody för kommentaren, och tack för låten.
Den är fin, :) Vem du nu är ?
'
'
Ska ta och läsa lite till nu, innan jag slår igen mina gröna och sover. Hoppas på det bästa, och hoppas på att jag blir godkänd imorn iaf.
Sov sött mina sötbollar !
G'natt !

Comments
- Frida ♥ säger:

åh, det är så jobbigt när man känner att man har pluggat asset av sig, men inget fastnar! Lycka till på provet iallafall! :)

Kika gärna in på min bloppis och se om du fyndar något! :)

Skriven: - Hemsida: http://fridaawesterberg.blogg.se/

- Frida ♥ säger:

åh, det är så jobbigt när man känner att man har pluggat asset av sig, men inget fastnar! Lycka till på provet iallafall! :)

Kika gärna in på min bloppis och se om du fyndar något! :)

Skriven: - Hemsida: http://fridaawesterberg.blogg.se/

Somebody säger:

:)

jag ? jag önskade att jag kunde säga vem jag är men tyvärr jag kan inte...

men hoppas att vi kan försätta prata...!

God natt och sov gott :)

Skriven: -

hanna ♡ säger:

allt härligt med dig idag?



det är så att jag har startat en ny omgång av dagens blogg, anmäl dig gärna! :)

Skriven: - Hemsida: http://heaa.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback