kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Goodmorning my sötbollar ! :D

Mitt rekord på statistiken höjdes lite mer igår, såå glad ! :D
Ni är underbara allihop, vad skulle jag göra utan er ?! :D
'
Idag händer det grejer minsann, vaknade 20 min innan klockan, typiskt, sprängande kissblåsa, ;P
Så det var väl tyr att jag vaknad då. Har slagot igång kaffet nu, och det är väl snart klart.
Dagen kan ju inte börja utan kaffe och en cigg, för min del iaf, kaffet är ju ett måste. ! :D
Ska ta och göra mig iordning sen och invänta mina klasskamrater, vi ska in på studiebesök idag, på ett ställe här i Uppsala som heter Lusthuset, och innan ni tänker annat, så är Lusthuset är en verksamhet som erbjuder sinnesstimulans för i första hand personer med omfattande funktionshinder och begränsade möjligheter
till upplevelser på egen hand.
Det finns olika rum där inne, och vi ska få gå runt och testa och titta. :)
Bollhavet here I come ! :D (bollhavet rengör dom varje dag, just so you know)
'
Kaaaaaffee! :D

Comments
M* säger:

Ville bara titta in och önska dig en fin dag :)

Skriven: - Hemsida: http://dajeroma.blogg.se/

Eriiza säger:

Absolut, lycka till ! =)

Då du frågade vad jag gjorde, så försökte jag gå och lägga mig..

Skriven: - Hemsida: http://eriiza.webblogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback