kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Godmorgon, jag är trött !

Väldans trött idag, vet inte varför har sovit bra inatt, iaf relativt bra.
Förövrigt vann jag min andra omgång av Wordfeud igår, otippat, men fan att jag har fastnat.
Har även träningsvärk från Zumban, känner av i magen och framförallt i nedre ryggen, kan va bra att bygga upp muskler där kankse, med tanke på att jag har problem med den delen av ryggen, men känner mig lite handikappad.
Lyckades göra illa knät igår innan jag skulle lägga mig med, tur bara att de inte åkte ur led, för det hade inte varit trevligt. Men satans ont, otur jag ? Nej vadå. :P
'
Dricker kaffe nu, ska ta mig en kopp till och sen ta och bege mig till skolan.
En lektion idag, sen blir det pluggdag !
Vad ska ni göra idag ? :)
'

Comments
Felicia säger:

Sv; Hon den rödhåriga, spelas av Happy Jankell :)

Skriven: - Hemsida: http://bluberrie.blogg.se/

Matilda säger:

Sv; Hahah:) Min dag igår var bara bra. Allt bra idag då?:D<3

Skriven: - Hemsida: http://maaatildaz.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback