kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 3 gånger

Friday morning, yeeey !

Godmorgon sötnosar ! :D
Sitter och dricker kaffa i daglig ordning, mumma ! Hur skulle man kunna starta dagen utan kaffet ? Hur skulle det ens vara möjligt ?
Jag skulle iaf inte klara mig, jag skulle ju vara helt borta i skallen utan det.
Så det behövs verkligen ! :D
'
Lyssnar på Vakna med the vocie, och ja det är ju kul, som är ju rätt roliga. Ämnet just nu är KK, haha ! Also known as Friends with benefits :)
Om hur det kan leda till ett förhållande eller inte. Alla är vi olika, en del vill ju bara ha det, men någongång så vill man ju fästa sig med, hitta något.
Så ja, det vet man ju aldrig.
'
Fredag idag, det innebär en lektion mellan 8.45 och 11.20. Sen hem, duscha, packa och fixa, för att bosätta mig i Onslunda över helgen, och vara hundvakt åt mosters små bebisar, så får hoppas på att dom rackarna sköter sig. ! ;)
'
Dricka upp kaffet nu och sen ta och bege mig mot skolan !
'
Hoppas att ni får en kanon fredag ! :D
'

Comments
Fotografen Madeliene :) säger:

sv: Godmorgon sötnos!

Hoppas du får en fin fredag :)

Skriven: - Hemsida: http://freakingouttotally.blogg.se/

Lucas Gustavsson säger:

Godmorgon! Vilken trevlig blogg du har du :)

Skriven: - Hemsida: http://modegrabben.webblogg.se/

Ida [ f l a v o u r e d . s e ] säger:

Missa inte mina tävlingar där just nu bland annat kan vinna brush-kit från MAC, unik spabehandling, goodiebag från E.l.f. Cosmetics, ögonfransserum, smycken och en hel del andra skojigheter :).



NEWS: Onepiece tävling kommer i eftermiddag kl 15:00 där TVÅ stycken kommer vinna en valfri Onepiece.



(Alla tävlingar hittar du i "Tävlingar"-kategorin)

Skriven: - Hemsida: http://FLAVOURED.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback