kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Focusing on what's important.

Plugg, film och musik - går inte riktigt ihop.
Läser och läser, men det är ju en del att kunna, men jag ska nog kirra detta, :)
Har pausat filmen, då får fokusera på pluggningen ett tag nu, och stänga av musiken, annars kommer jag ingenstans alls känner jag. :)
Ska ta och göra ett mini-prov till mig själv, sjukvården är den jag vill lägga ner mest energi på då jag verkligen vill jobba med det sen. :) Sjukhuset here I come.
'
Nej plugga var det ja, kommer kunna det här med hjärt- och kärlsjukdomar utantill snart :)
'
Somebody, where are you ?


Comments
SANNA säger:

SV: Säsong 8 av Oth går på kanal 5 på söndagar klockan 18.00? du har väll inte missat det? :P

Skriven: - Hemsida: http://sannaakarin.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback