kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 3 gånger

Feels like I have a huge hole In my head, brain's missing.

Har spenderat de senaste timmarna med att plugga, skrivit och läst, men det fastnar liksom inte, förstår inte varför man ska ha prov på något man inte ens gått igenom i klassrummet, men det blir nog bra.
Provet inte förns på fredag så hinner väl läsa lite till, och skriva lite till, och plugga på det andra provet vi har på måndag, somsagt det är mycket nu, stressen ligger på och nej jag har ingen fritid, och privat liv vad är det ? :P
Visst ska jag inte gräva ner mig i böckerna och mycket av det jag läser vet jag redan, och jag ska fasen ha fritid med, jag har rätt att sitta i soffan och slappa och titta på film.
Jag har rätt att sitta och spela Wordfeud hela dagen, :P
Det kommer nog att gå bra ändå, jag stressar säkerligen upp mig i onödan men det kan bli så ibland.
Iaf, pluggat en del, tar en break, har pratat med min älskade lillasyster i telefonen.
Och nu måste jag kila ner till Ica och köpa mig lite cigg för dom tar slut fort när man är frustrerad och stressad har jag märkt. :P
'
Hoppas er dag har varit bra iaf ? :)

Comments
HANNA säger:

sv: älskar det med :D

Skriven: - Hemsida: http://hannalovisasol.blogg.se/

- bbella aka huuynh :: säger:

sv:

hih har lagt till dig nu^^ din tur

du är jättesöt ju ! :D

Skriven: - Hemsida: http://bellahuuynh.blogg.se/

sandra säger:

Följa varann via bloglovin :) ? eller ett länkbyte kanske? Puss

Skriven: - Hemsida: http://saandriiiee.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback