kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Everything will be alright in the end, right ?

Jag lyckades, allt gick bra. Jag kom hem med mat och ett skrivbord, okej okej, laptop-bord :)
Och okej, ett madrassöverdrag till sängen meeeen jag behövde ett okej ! :D
Mat vart det massor av så nu klarar man sig ett tag hoppas jag, det enda jag köpte som inte stod med på listan var tandborste men det behövde jag ju, så det var ju bra att jag tog en ny :)
Det som är jobbigast med att handla, förrutom att betala för allt är att man ska packa, och sen bära in i bilen och sen upp för två trappor sen packa upp allt och in med det i kyl/frys/skafferi. Men det är ju gjort nu så jag är nöjd :)
Nu ska jag ta mig en snabbdusch och sen göra mig klar för att bege mig till Kölinge för att bli bjuden på mat, och träffa min älskade Morbror och kusin med kusinbarn :) Äntligen ska jag få träffa Neo ! :D  Som jag har längtat efter det.
Nej här kan jag inte sitta hela dagen, även fast jag trivs.
Hoppas att ni får en underbar kväll :)

Comments
Eriiza säger:

Vilket sött bord ! =)

Hade också velat ha en dator-hörna, men det får duga med vardagsrumsbordet. ;D

Skriven: - Hemsida: http://eriiza.webblogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback