kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Everything else but free.

Godförmiddag sötisar !
Jag har haft sovmorgon, men har inte sovit tills nu, gick upp runt 10, och har pratat i telefon med en vän ett bra tag så därför uppdaterar jag nu. :)
Som rubriken säger så är jag allt annat än ledig just nu, har arbeten till skolan att göra, måste börja på ett som nog är det jobbigaste men måste börjar, avsluta ett och göra en annan inlämningsuppgift, så det är mycket nu :)
Ska knalla ner till apoteket med och fylla på mitt lilla apoteksförråd här hemma, så är det när man är allergiker. :P
Jobbigt, men man vänjer sig väl.
Sitter och dricker min kanske 6e kopp med kaffe just nu, och fler lär det bli, osminkad och klädd i mjuskar, hur skönt är det inte att inte behöva bry sig. :P
'
Ska försöka hinna med att svara på frågestunden med, eftersom att det inte kommer in så mycket mer frågor nu så får det bli så, och jag gör nog inte detta igen. :P
Men ska filma, och lägga upp det lite senare.
Nu blir det en kopp kaffe till, och en cigg. :)

Comments
Linda säger:

Ja det förstår jag , men är det roligt då?:D

Skriven: - Hemsida: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Linda säger:

sv: Ja det är kul, problemet med mig är bara att jag hatar min skola!:D

Skriven: - Hemsida: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback