kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Do you catch your breath when I look at you ?

Åååh älskade ni ! :) Älskar kommentarerna, det är sånt man bara blir glad över att läsa, och man får liksom som en liten push att fortsätta blogga, även fast man många gånger haft tanken att trycka på knappen som tar bort allt.
Men inte nu, ! :D
Börjar gå ltie överstyr nu kanske, blogg-rehab finns det ? Det första jag gör när jag kliver innanför dörren är att gå direkt till datorn och logga in. Haha.
Nej jag är inte beroende, men jag älskar min blogg, oj vad egenkär jag låter nu. Förlåt.
Jag har inte ens loggat in på facebook än. :O
Bra eller dåligt ?
'
Dagen i skolan har varit bra iaf, lite jobbigt bara, titta på film en måndagsmorgon är inte det bästa kände jag, vart toktrött och jag som var pigg, tur att den heliga drycken kaffe finns, vad skulle jag göra utan den ?!
Har suttit och svarat på kommentarer nu, så ska väl ta och slänga mig i soffan och kika på tv en stund, varva ner lite grann :)
'
Vad ska ni göra ? :)

Comments
HANNA - tävlingar, videobloggar och foton! säger:

hejsan :) nu är dagens blogg avslutad, kika in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-59.html#comment

Skriven: - Hemsida: http://hannalovisasol.blogg.se/

Eriiza säger:

Skall ta kort sedan, om jag blir nöjd. =)

Skriven: - Hemsida: http://eriiza.webblogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback