kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Are you reading this ? Really ?

Har pluggat som fasen hela dagen därav har jag varit väldigt osocial på bloggen, men jag måste ju plugga, för det är ju jag som ska göra provet imorn, kommer antagligen att plugga ännu mer snart, men vill ha koll på det. :)
Går sisådär. :P
Har avslutat kvällens Zumba, vart bara Flat-Abs programmet idag, eller ja bara, det är sjukt jobbigt det med. :P
Känns fortfarande, så snart har man väl en fin mage, fin enligt mig, visar väl när jag känner att jag är nöjd :)
Och som jag har sagt förr så vill jag inte ha pinn mage, jag är kraftigt byggt, eller hur man säger och jag vill va lite rund och go, men ändå vara lite tränad :)
Hoppas ni förstår och inte tar det på fel sätt :)
'
Wordfeud, dagens beroende. För tillfället har jag fyra pågående matcher, men personerna jag spelar med är segast, okej jag förstår två av dom, som pluggar inför provet imorn, men de andra två är SEGAST.
Hittills har jag vunnit två matcher, förlorat två, och en gav upp men det var inte så konstigt eftersom att jag ledde med 110 poäng, där hade jag flyt. :)
'
Nej ta och sätta mig med mina anteckningar en stund till, kan tänka mig att jag sitter vaken ett bra tag innan man kryper i kojs.

Comments
Annica säger:

det sista du skrev i inlägget? ;)

Skriven: - Hemsida: http://anniicanilsson.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback