kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

All you need Is ONE.

Kan säga såhär, har absolut inte gjort uppgifterna, oopsie.
Fick Johanna på besök, men lilla Lova, eller ja lilla och lilla, :) Vi lyssnade igenom all min musik och ladda ner annan, så ska ta och bränna skivor, har bränt en, men har några till att bränna, hann som sig inte med det då jag fick besök, och ja, kom hem nu igen. :)
'
Har inte suttit så mycket vid datorn nu idag, förrutom när jag fixade med musiken, så därför har jag varit rätt så osocial, och därför inte svarat på frågorna, men gör det imorn efter skolan :)
'
Nu ska jag ta och krypa i säng, väldans trött, men totalt nöjd ! :D
'
Sov sött mina småt sötnosar !
G'natt !

Comments
Sannalitens.se säger:

Svar: Okej, jag själv har varit på Yasuragi som liggar på Hasseludden. Jag bor ju utanför Stockholm så det är nära, men nu ska jag på ett annat spa längre ner i Sverige, men kommer inte ihåg vad de hette. Jag längtar iallafall :) Har du något roligt inbokat nu i höst/vinter som du längtar till? :) Kram!

Skriven: - Hemsida: http://Sannalitens.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback