kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

30-års parteeeey !

Som jag sa så vart det inte så jätte många bilder, men några stycken :)
'
Födelsedagsbarnet.
'
Fröken W och Födelsedagsbarnet.
'
Camilla och Johannes.
'
Josefine.
'
Festvärden under en djup diskussion.
'
Älskade arbetskamrater.
'
Man fyller bara 30 en gång ;)
'
A-K och födelsedagsbarnet.
'
Sötast den kvällen :)
'
Snillen spekulerar.
'
Den va populär den där :)
'
Varannan vatten, ehum, skulle inte tro det.
'
Det var bilderna jag hade, som jag sa, men jag filmade lite med :)
Men kvällen var lyckad, och jag vart tackad idag för att jag drog igång hela kalaset :D

Comments
FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo säger:

ne min helger är aldrig bra så..

Skriven: - Hemsida: http://feliciaaulen.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback