kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 3 gånger

You give me the strenght I need to go on.

Jag ska vara ärlig, jag har inte skrivit ett enda ord på arbetena, jag har inte haft orken, det är för mycket runt om nu, för våra lärare tycks tro att vi inte har något att göra, och att vi absolut inte har något privatliv, eller fritid.
Eftersom att vi fick ett litet papper med oss hem idag, och ska ha ett läxförhör på Diabetes och Struma imorn så har jag suttit med det pappret, skrivit svar på orden, och läst.
Känns som att man är på väg in i väggen snart, detta går inte.
Men jag biter i det sura äpplet, och försöker.
För en otroligt fin vän sa till mig idag efter att jag sa att allt bara känns jobbigt just nu;
"Ja, det gör det av och till ibland man får ta en dag i taget men ändå försöka se målet i slutändan så är det värt det! :)"
"Du kommer vara så stolt över dig själv sen för du kommer klara det galant även om det inte känns så alla gånger!"
Underbar vän !

Med det fina orden får jag lite styrka, lite mer ork.

I övrigt har jag fixat om headern, nya bilder, och så :) Så ser ni den gamla tryck f5 :)
Ska nog ta och krypa i säng nu, så man orkar upp och med allt imorn.

Och med dessa söta ord från en riktigt söt tjej;
"som jag sagt en gång innan, din klumpiga ängel kommer dunsa ner till dig, när du minst anar det!;)<3"

Sov så gott sötnosar ! :D
Ni gör min dag bättre.
G'natt ! :love:

Comments
Jenny säger:

åh härligt :D det är superbra:D

Skriven: - Hemsida: http://penajs.spotlife.se

Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] säger:

Sv: Jo jag hoppas det, har dock inga större förhoppningar på det... :/

Skriven: - Hemsida: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Bella säger:

vad härligt de låter :) haft en bra veckostart? kram:)

Skriven: - Hemsida: http://belladavis.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback