kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Where Is my inspiration ?

Jag har en blackout, ingen inspiration eller fantasi.
Hur ska jag då kunna skriva denna fallbeskrivning. Har staplarna, men historian då ?
Får hoppas på att det kommer. Det är ju oftast första steget som är värst.

I övrigt har jag beställt hem nya vinterdäck idag, vart för bra pris och efter råd från en vän så klickade jag hem dom.
Skönt att få åka på nya däck i vinter. :)
Känns säkrare iaf.

Annars går One Tree Hill serien framåt, inne på 6e säsongen nu, så snart har jag kollat klart igen.
Ska ta och ställa mig vid spisen, göra det som karlarna tycker en kvinna endast är bra på, laga mat. :)
Som tur är så är jag ju bra på det, för vem vill laga äcklig mat ?
Not me.

Köttfärssås och spagetti idag, ska blir gott.

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback