kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

What else can you do on a friday ?

Har avslutat min 3 timmars städning och rensning.
Haha, pedant ? Jag nej aldrig :P
Tvångshandlingar, ja kanske :P
Rensat bort massa skit jag aldrig använder, eller tar fram. Bort med det bara.
Och nu är det tametusan dammfritt här hemma, rent och snyggt med ! :D
Jag är på topp.
Nu tänker ni, städa på en fredags eftermiddag/kväll ? Galen ?!
Haha, nej men vad ska man annars göra ? Jag fick tillbaka energin, och var ju tvungen till det.
Det såg ju förjäkligt ut.

Fryser dock som fasen nu istället, så ziperallen åkte på, och ska tända ljus så man får upp värmen här hemma.
För värme från elementen är det dåligt med. Satans Östhammarshem. Morr !

Fick ett samtal från en vän med, ska få kaffe besök, trevlans ju ! :)
Slipper sitta själv, haha, nejdå. :)

Har ni en trevlig fredag då ? :)

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback