kategoriserad i ♥ Inside my head, inlägget är kommenterat 1 gånger

Will never get what i want.

Har haft en kanon kväll med min älskade Hubbels ! :D Var på äventyr till Alunda en sväng med, haha :)
Men det var trevligt, en övertrött jag är ju alltid kul, eller så. Sen är ju jag som jag är med.
Men they love me :D

Suttit och haft mina funderingar med, om karlar ofc, eftersom att jag inte har någon och inte får någon heller, typ.
Finns nog ingen klumpig ängel till mig.
Men han är snygg iaf, han den där, ni vet inte, och det får ni inte veta heller. :)



Finns det en sån karl ? Vart finns han ?
Min klumpiga ängel ?

Med de orden och den listan så kryper jag mot sängen. Ögonen går i kors, och jag får anstränga mig för att hålla ögonen öppna.
Sov gott sötnosar !
G'natt :love:

Comments
Johanna säger:

Ja, stressa är inte bra! :)



Jag har gett upp killar helt, de är ändå inget och ha haha

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback