kategoriserad i » Lyckan, inlägget är kommenterat 4 gånger

PICTURE BOMB :D

Fick hämta ut mina däck, och det var en väldigt trevlig karl som jobbade där, :)
Fick till och med bärhjälp ! :D
 
Så nu ligger däcken hemma hos pappa. :) Fick träffa mosters bebisar med, men har nu ett stort rivsår på låret precis över knät, tack för det Ztella, aaaj ! :P
 
Lisen vart jätte glad när jag kom dit, världens största smile :D
Det värmer lika mycket varje gång. :)
Fick fika lite med Carro med medans Lisen sov och innan Maya kom hem, :)
 
Haha, kolla minen :P
 
Det är inte ovanligt att det blir en bildbomb efter mina besök i Kölinge ! :D
Men dom är ju söta, så det går att titta på dom :D
 
Har hunnit med att träna med, duscha och ska få i mig något att äta ! :D
Och sätta mig för att försöka få ordning på det sista i uppsatsen :)
Trackback