kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Too many stupid thoughts

Okej jag har kört fast igen, har skrivit två sidor, men kommer inte längre än så just nu. Typiskt.
Får sätta mig med det imorn igen, för nu står allt still i huvudet.
Men jag har ju kommit en bit på vägen iaf, men då har jag inte skrivit eller kommit på den värsta delen heller.
Kan bli kämpigt, men ska nog fixa det, måste lägga mycket energi på detta, då jag har skjutit upp det för länge, och så har massa saker kommit emellan, som massa prov och så.

Får jag bara klart på detta och lyckas hålla mina tankar på rätt bana, ska det nog gå bra.
Nej nu måste jag krypa i säng, så jag orkar upp imorn.
Vart för många jobbiga tankar ikväll..

Sov så gott snuttisar !
G'natt :love:

Comments
ida säger:

sov så gott :)

Skriven: - Hemsida: http://thoursie.blogg.se/

Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] säger:

Jag är lite sån jag också. När jag sätter mig och SKA skriva nånting, då går det inte. Då har jag tankarna överallt annars... ^^

Skriven: - Hemsida: http://nilssonpettersson.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback