kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Tryin', Isn't that enough ?

När man inte gör något speciellt som jag just nu, och bara sitter i soffan eller ligger eller halvsitter/ligger så går dagarna sakta som fasen, men ändå så är det skönt att göra det, bara göra ingenting. :)
Ingen stress, eller ja, stress har jag massor men, inte just nu. Jag vet att jag hinner med det jag ska göra lite senare, just nu vill jag bara bli frisk så att jag orkar mer. :)
'
Fick en jobbig känsla av att jag borde städa, jag är ganska så pedant, men nu har jag inte haft orken till det, så det har inte blivit av. Så när jag blir frisk så får jag ta och städa med, hatar när det är dammigt, usch !
Även fast folk inte ser att det är stökigt, eller så, så ser jag.
Well, bor man själv så har man inte så mycket annat att göra, och det är ju ingen annan som hjälper mig :P
'
Nej ska ta och krypa tillbaka i mitt lilla hål :)

Comments
Sophie "autophoto" säger:

Nja inte så jätte bra med mig :/

Skriven: - Hemsida: http://autophoto.blogg.se/

M* säger:

- riktigt skönt!

Skriven: - Hemsida: http://dajeroma.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback