kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Sick of It.

Godmorgon, liiite ytterst lite bättre idag. Känner mig lite svag, har fått sova i natt iaf, men är fortfarande förbannat trött. =/
Tur att det är en kort dag i skolan idag. Så detta ska nog gå, får åka hem och slänga mig i soffan när man kommer hem.
'
Blir nog en liten tripp till apoteket idag med, stammis där, jag nej inte alls. :P
Älska Ipren, nässpray och bricanyl, det gör allt bättre :)
'
Sånt här gör mig bara asförbannad !!
Vem tror du att du är egentligen ?!
'
Allvarligt talat, jag vet vem det är, och IP adressen finns även fast du inte skriver hela ditt namn, men jag har en hum !
Du känner INTE mig, och tror du allvarligt talat att jag bryr mig om vad du säger nu ?
Leker med dina känslor ? Vi skickade 5 mail till varann, och i dom skrev jag absolut ingenting om att jag tyckte om dig, vi har inte ens pratat med varann !!
Nu är det du som är patetisk !
Om du nu tycker så illa om mig, SLUTA läs min blogg, SLUTA kommentera. Du kommer absolut ingenstans med det här.
'
'
Förlåt sötnosar var tvungen att avreagera mig lite, men ni kanske förstår varför ? :)
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen bege mig till skolan.
Ha en bra dag ! :D

Comments
M* säger:

- skit i alla idioter ..

Skriven: - Hemsida: http://dajeroma.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback