kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Should do things I must do.

Har spenderat kvällen med att titta på film och försökt fundera ut hur jag ska bli av med min skrivkramp.
Försökt komma på nästa steg. Men det står still, får hoppas på att det kommer tillbaka imorn, så jag kan skriva lite.

Har kollat på film med, men tänkte slänga in sista skivan med OTH avsnitt, säsong 7, så får hoppas på att 8e säsongen kommer snart.

Så blir det rätt tidigt i säng idag med. Är lite trött, men inte så konstigt när jag inte sovit så jätte bra i natt.
Ska bli skönt med lite ledighet nu, så jag kan göra det jag borde, och verkligen behöver göra.

Hoppas att ni har haft en bra fredag iaf :D

Comments
Malin (L) säger:

hehe, jag har jobbat på ett ålderdomshem här i Göteborg sedan jag var 16 år gammal =)



Plus så är jag produktansvarig på Carolaeden.se jag driver företaget ihop med min pojkvän, är så roligt! :)



hehe tycker jag du gör rätt i! =)

kram

Skriven: - Hemsida: http://maayliin.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback