kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Really nice evening.

Nu har Hubbels gått efter att vi har haft en trevlig kväll. :)
Har spanat in en ny heting, haha ! ;) Så vi får väl se.
Nu ska jag ta och krypa i säng, har gjort iordning matlåda och så, och packat ner böcker i väskan.
Så nu ska jag göra mig iordning för sängen, klockan ringer 7 imornbitti. Yääy, men sista skoldagen sen har man lov, så det ska bli skönt, ha lite mer til över och så :)

Sov så gott sötnosar ! :D
G'natt ! :love:

Comments
Johanna säger:

Ja en av mina närmsta vänner har 3 st, 6,4 och snart 1 :) helt underbar, de åker jag ofta och myser med :) Jag hoppas få barn snart :)



one tre hill såg jag med ett tag, men sen tröttna jag nog (glömde bort) det är bra med boxarna så man kan se själv sen :)



ja jätte skönt och sova lite längre :) Hoppas du sov gott :) kram

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Madeleine ♥ säger:

svara gärna på ''Dagens Fråga'' i min blogg! :D

Skriven: - Hemsida: http://madelajnee.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback