kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

No motivation.

Det står stilla, jag som brukar ha lätt för mig när det gäller att skriva. Brukar inte ha några problem alls, men nu står det stilla, helt stilla.
Jag vill verkligen få det här bra, eller inte bara bra, jätte bra. Det ska vara väldigt bra.
Men känner inte att jag har det motivationen eller inspirationen, men jag försöker.

Har förövrigt haft Hubbels här på kaffebesök, alltid trevligt. :D
Pratade och så, kikade igenom Zumban, och alla dess rörelser.
Men det går ju, bara man försöker.
Nu har hon åkte hon skulle iväg och jobba natt, och så sitter jag här igen med ångesten över det jag egentligen brukar ha väldigt lätt för. Give me strenght !

Ska försöka lite mer, måste laga mat med, och så vill jag hinna träna med.
Får lägga på en rivstart och fixa det här ! :)

Comments
Anna säger:

härligt att höra =) jadå de är bara bra !Planer för helgen då?



kram

Skriven: - Hemsida: http://pitebruden.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback