kategoriserad i » Lyckan, inlägget är kommenterat 14 gånger

My little troll turns 6 years.

Dagen i skolan har varit bra, men jag har varit väldigt trött så det har varit jobbigt pga det.
Fick klart vårt lilla grupparbete om hjälpmedel, och redovisade det, och så pratade vi om andra saker.
Fick även lite feedforward så jag kan fortsätta med mitt arbete om barnmisshandel, och tror nog att det kommer att bli kanon bra. :) Försöker intala mig själv det och hoppas på det. :)
 
Trött är jag ju fortfarande, och ska beskriva hur trött jag är, klickar upp webbläsaren, skriver in blogg.se och så ska jag logga in tänkte jag, men med min trötthet så är tydligen mitt nya inlogg blogg.se och jag fattade inte varför det inte gick att logga in, vart lite tokig tills jag såg att jag inte hade skrivit min inlogg, haha !
Ni får skratta åt mig, för jag skrattar åt mig själv.
Så jag ska nog ta och lägga mig på soffan och ta en stödvila nu, så jag orkar med allt annat jag ska hinna med att göra idag. :)
 
Btw, mitt lilla troll Maya Rickdorff fyller 6 år idag, har ringt och grattat henne, men hon hade fullt upp med presentöppning, så jag fick prata med mamma Carro istället, och jag ska få den stora äran att färga hennes hår någon dag, spännande, mormor Rose tyckte minsann att jag kunde göra det, så det är mitt uppdrag :)
 
Maya relativt nykläckt. Oktober -05
 
Maya iår, April -11
 
Finns inga ord som beskriver hur mycket den ungen betyder för mig ! :love:
Trackback