kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 6 gånger

My day.

Förlåt för min osociala eftermiddag och kväll. :)
Men det gick kanon bra på jobbet, jag har det i benmrägen och det känns inte som att man har varit därifrån en dag ens. :)
Och så har man ju underbara arbetskamrater med. :)
Varav en jag inte träffat på ca 1½ år som var glad och kom ner till avdelningen jag jobbade på ikväll och ville hälsa på mig ! :D Det var trevligt !

Har saknat mina söta pensionärer ! Så det känns underbart att vara tillbaka ibland ! :D

Träffade Hubbels med, pratade med henne och drack kaffe, och så träffade jag en annan vän, så nu är jag förfrusen typ. Inte fasen får jag upp värmen heller, men det kan ju bero på att jag är trött med.

Har suttit och svarat på era söta kommentarer, även fast jag är osocial så kommenterar ni, underbart !
Ni är underbara, och en väldigt stor del till att jag ler och är glad varje dag ! :D

By the way, såg en fallande stjärna på vägen hem idag, och som vanligt önskar jag det jag alltid önskar mig, trots att jag vet att det aldrig kommer att hända, men hopper är trots allt det sista som lämnar en. Så jag kommer att fortsätta önska, och hoppas på att det en dag slår in.

Han dök upp ur det blå.
Han skrev till mig.
Vad tar jag inte upp här.
Men Han gjorde det.
Vad är oddsen ?
Jag har inte sagt ett pip ens.
Men Han skrev.
Visst blev jag glad,
förnekar inte det.
Men.
Det är som det är.
Och ja, jag saknar Honom !

Nej nu ska jag ta och krypa i säng, eller krypa till sängen, är så trött att jag knappt orkar resa på mig.
Ska lägga mig under mitt täcke, men pyjamas och försöka få upp lite värme.
Ledig imorn, så det blir skrivande på arbetet, och försöka få allt klart.
Sov så gott sötnosar !
G'natt ! :love:

Comments
Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] säger:

haha ja men uttagningarna är ju underbara, många är ju helt sinnessjuka - att de ens VÅGAR ställa sig framför juryn med deras bidrag liksom... whooops, det var några gånger jag satte i halsen i år kan jag säga ;)

Skriven: - Hemsida: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Johanna - En ryttare, en dröm! säger:

ja okej :D thansk:D idag ska ja äta middag med en kompis i stan och efter de har jag en dejt ;) dejtar du någon?

Skriven: - Hemsida: http://www.johannaagren.blogspot.com

johanna säger:

tack gullunge!:D

glad jag blir när du säger sådär:$

det låter nästan som att din klumpiga ängel har ramlat ner från himmelen nu?!;)

Skriven: - Hemsida: http://lizajhnajnsn.blogg.se/

Kashaya säger:

Ett stjärnfall var det länge sedan jag såg. Hoppas din önskan slår in.



Sv. Jag såg faktiskt något avsnitt av auditionturnen men det är allt.

Skriven: - Hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

Matilda säger:

Sv; haha, nä men det ska bli spännande att titta på filmen!:'))<3 jo det gick bra. vad händer idag?:D

Skriven: - Hemsida: http://maaatildaz.blogg.se/

Eriiza säger:

Tack, blev rätt nöjd, men är inte säker på headern.

Vad är det för arbete du skriver på ? =)



Nja, det är inte bra alls idag, skall faktiskt snart ned till systemet och ha det som en plan för helgen.

Hur mår du ?

Skriven: - Hemsida: http://eriiza.webblogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback