kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Maybe It's not that bad after all ? :)

Har tittat på tv hela kvällen som jag sa, har fått i mig mat. Och känner mig lite bättre, det är bara det att jag har problem med andningen, men det är väl ingen fara vaa ? :P haha !
Nejdå, det är jobbigt att andas bara, tänkt att springa upp för 10 långa trappor och andas genom ett sugrör, inte så lätt, man får lite panik, då förstår nu hur jag har det, fast lite värre, för mig är det jobbigt att bara gå 100 meter just nu. Yeye, för hoppningsvis så blir det bättre imorn, annars så har jag ju numret till 112, HAHA ;)
Inget mig emot att få besök av två heta ambulansmän, :D Det skulle vara nice !
'
Aja, nej ville skriva lite iaf, innan jag går tillbaka till min sköna soffa. :)

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback