kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 3 gånger

Life's just great.

Har spenderat eftermiddagen i Uppsala med söta Saaija, har varit och köpt den där förbenade drivknuten som kostade massor men var i behov av den, eller ja bilen är i behov av den.
Och så var vi förbi ToysRus och köpte present till Maya och julklappar till dom. :)
Och var in en sväng på Media Markt med för Saaija skulle titta på något :)
Sen vart det hemgång. Det var en trevlig eftermiddag med sötan ! :D

Kom hem och har fått i mig lite mat nu, trött och slut i kroppen men nu jäklar ska jag sätta mig ner och skriva lite.
Ska läsa på lite mer om Diabetes och Struma för vi ska tydligen ha ett litet läxförhör om det imorn, underbart.
Inte för att jag har annat att tänka på, nej absolut inte.
Stressad jämt, hinner inte med något annat än skolan och pluggningen. Känns ju bra.

Men nu ska jag svara på lite kommentarer och sen läsa lite och skriva med.
Det var min kväll det, underbart.
Hoppas att er kväll är bättre :)

Comments
Anonym säger:

Sv, Tack, tack det samma! :)

Skriven: -

hildas porträtt säger:

sv; tack, tack detsamma! :)

Skriven: - Hemsida: http://hildafromm.blogg.se/

Johanna säger:

nej 15-30min innan är sjukt störigt... Men då är man väl utvilad om man vaknar så gissar jag :)



Jag hade nog lätt kunnat gå upp kl 4 i morse om jag bara haft lusten och viljan.... :)



Lät som en bra dag! Jadå min var bra, jobbade dock över 30min men men kan jag vara ledig lite mer i jul :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback