kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 3 gånger

I'm doin' fine, at least In school.

Hemma från skolan igen ! :)
Provet imorse gick nog bättre än jag hade tänkt mig, kändes rätt bra iaf, så det går nog bra ! :D
Blir inte underkänd iaf. :D
'
Dagen var kanon, min klassisar är dom bästa ! :D
Men jobbigt med min förkylning bara, kan den inte bara försvinna ?! Skulle underlätta i mitt liv just nu.
Ska ta och slänga mig på soffan snart. :)
'
Fick tillbaka sjukvårdsprovet idag med, som vi skrev för två veckor sen, det gick bra, som jag kände då.
Så mitt första prov i Sjukvård gav mig ett VG ! :D Men några roliga kommentarer, men det är lätta missar. :P
'
Jahapp, ta och diska matlådan och sen slå igång tvn och slänga mig ner i soffan, gör jag rätt i som har pluggat hela helgen, imorn blir det nya tag med fördjupningsarbeten.

Comments
XTIO DIN UNDERHÅLLNIGS BLOGG! säger:

hahaha jag ska fixa det nu. :) ska bara svara på alla kommentarer. :) haha slå dig hårt på fingrarna ;) livet suger gumman men det vänder förhoppningsvis ngn gång. ;)

Skriven: - Hemsida: http://xtio.nu

Johanna säger:

ja okej, lite smått bara! Dagen har vart super :D är på jobbet just nu, din då? i veckan ska ja göra massa kul, fest å ullared imorgon :D dudå? pusss!

Skriven: - Hemsida: http://www.johannaagren.blogspot.com

Madeleine ♥ säger:

sv; haha ja, skönt att lata sig när man e trött eller sjuk iallafall x)

Skriven: - Hemsida: http://madelajnee.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback