kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 3 gånger

I'm coming back slowly.

Har precis kommit ur en uppfriskande dusch, behövdes :)
Har som sagt suttit mestadels av dagen och bara kollat på OTH, men har även spånat lite, tänkt.
Har kommit på lite stödord, några staplar att gå efter inför min fördjupningsuppgift i Social omsorg, en fördjupningsuppgift om Barnmisshandel, hemskt tänker ni, ja det tänker jag med. Men vill göra det.

Har börjat med mamma, ung mamma, alkohol och droger inblandat, även misshandel på henne, kommit på namnen, årtalen, och ska bara ska historian, den kommer att vara påhittad.
Fakta om det har jag, man vet det mesta, men att komma på en egen fallbeskrivning och få det till ett bra arbete, ja det är det som kommer att bli knepigt. Men jag ska nog klara det.

Imorn blir det studiebesök på Trappan i Uppsala, där dom erbjuder gruppverksamheter till barn som har föräldrar med alkohol och drog-problem, samt barn som har farit illa på andra sätt.
Mycket anteckningar lär göras, för det kommer att bli en del av mitt arbete.
Känns bra att ha en start, att jag har någonstans att börja, märks att jag börjar bli kry, för då kommer alla ideér fram. :)

Börjar komma tillbaka lite nu, huvudet hänger med lite mer :P
Ska ta och krypa i säng snart så att jag är pigg och kry inför morgondagen. :)
Så säger G'natt till er nu ! :D
:love:

Comments
XTIO DIN UNDERHÅLLNIGS BLOGG! säger:

jo jag mår bra ikväll. goood natt hoppas du får sova gott. :)

Skriven: - Hemsida: http://xtio.nu

SANNA säger:

DAGENS BLOGG! - missa inte chansen att synas inför ca 1000 läsare! :) Lycka till.



Kram

Skriven: - Hemsida: http://sannaakarin.blogg.se/

XTIO DIN UNDERHÅLLNINGS BLOGG säger:

varit i stan bara, nu ska jag ut och filma :D kramar

Skriven: - Hemsida: http://xtio.nu

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback