kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 3 gånger

I'm back :D

Har pluggat, pluggar fortfarande, :P
Kände mig mycket bättre efter duschen, tänk vad en dusch kan göra. :)
Börjar få små aningar om att jag har någon slags störning, eller så kanske jag bara är normalstörd, eller ännu värre störd, who the hell knows :p
Kommer nog att..inte klara detta prov så bra imorn, jo visst kan jag några av personlighetsstörningarna, men inte alla, det är ju inte bara en utan typ 10 olika.
Well.
Tagit lite pauser mellan och suttit och bölat här i min ensamhet, big chocker there, bölar väl alltid, haha nejdå så illa är det inte, tyck inte synd om mig. Men har suttit och kollat på OTH och ja, måste erkänna att jag är en sucker för känsliga scener. :P
Typiskt tjejigt tänker ni, men alla är inte som jag, TACK och lov. :P Stackars er om ni är.
'
Nej ska ta mina otroligt heta halvkorkskruvade/kaos lockar och fortsätta med mitt pluggande, men ville bara ge er livstecken, och jag lever. :)
Sen blir det sängen så man orkar upp och kan skriva detta prov imorn :D
'
Sov sött, händerna på täcket.
G'natt !

Comments
MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak säger:

sv: TACK v ad glad jag blir!! :D

Skriven: - Hemsida: http://mmeeli.se

Madeleine ♥ säger:

sv; njae inte nå särskilt precis! xD

sjdå? :)

Skriven: - Hemsida: http://madelajnee.blogg.se/

sofia säger:

okejj :D

Jag går i nian! :D

Skriven: - Hemsida: http://soffiiaaa.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback