kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

I DID IT !

Vill ni veta en sak ?
Det får ni ändå. :D
Jag är KLAR, jag är klar med båda fördjupningsarbetna, och stenen har lättat nå kopiöst, och jag känner mig mindre stressad, detta är underbart ! :D
Och jag är ju nöjd med, det är det som är det bästa, har inte raderat något snarare lagt till.
Har skrivit ut det så nu ligger det så fint ihop häftat här brevid mig. Jag är sjukt glad ! :D

Nu sitter jag bara och väntar på att Thomp ska ringa, eller att klockan ska närma sig 3 så jag kan åka och hämta honom. För att sedan åka hem och sussa massa.
Min bil är förövrigt klar den med ! :D Jag har den bästa pappan !
Och vinterdäcken sitter på dom med, det är lika bra för man vet ju aldrig när snön kommer. Tyvärr.

Iaf, ska ta mig en välförtjänad cigg nu och lämna datorn en stund, små ont i huvudet efter att ha suttit här och stirrat in i skärmen i några timmar. :)

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback