kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 3 gånger

Happy day !

En heldag vart det idag, eller nej inte heldag. Men några timmar vart det iaf.
Började på Stadium där Hubbles, T och A skulle köpa jackor, och det gjorde dom allihop. :)
Och Hubbels fick med ett par vantar med, så nu ska hon banne mig inte frysa. :)

Sen gick vi vidare till Ikea, och åt lite mat, och gick sedan runt och kikade lite grann. Träffade på Karro där med, Niklas och Lucas med, han har blivit sjukt stor den lille rackarn, nyklippt och kröp omkring där, men gå kan han ju med :)
Pratade en stund och bestämde att vi verkligen skulle planera in en dejt nästa vecka, då jag är ledig med :)
Så jag hinner med både arbeten och dejter :)

Gick vidare på Ikea och jag köpte mig två matlådor, och en ram på Ikea, medans Hubbels handlade lite mer :)

Efter Ikea vart det Rusta, och där hittade jag lite mer, en pläd var bara tvungen, så nu fryser jag inte i soffan i min ensamhet. :P
Garn så att min klasskamrat kan göra en halsduk åt mig :)
Och så lite annat smått och gott :)
Sen över till systemet en sväng och sen hemåt.

Så det vart några timmar iaf.
Kom till Alunda lämnade av T, så packade vi över Hubbels packning och satte oss för att röka en sväng, och prata. Bestämde att vi skulle bestämde oss för att hon skulle följa med mig hem istället och dricka lite kaffe, så vi begav oss till foghammar och lämnade av hennes grejer och släppte ut Zed en sväng, och sen mot hörnan för att Hubbels skulle köpa cigg. Och sen hem till Gimo :)

Gjorde iordning kaffe och har suttit och kollat på tv, Criminal Minds tror jag det var, psykos och sånt :P
Och nu sitter vi och kollar på Fråga Olle dokumentären där dom idag pratar om massa olika fetischer, haha !
Jag det finns ju folk till allt. :P

Haha !

Comments
Malin säger:

Sv. Åh, grymt fint! :)

Skriven: - Hemsida: http://malinlindblom.myshowroom.se

MyzaaN säger:

min dag har varit kanon bra :D din också ?1:D kram

Skriven: - Hemsida: http://myzaan.devote.se

Malin säger:

Sv. Ja men precis! :)

Skriven: - Hemsida: http://malinlindblom.myshowroom.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback