kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Feeling the inspiration coming back.

Att duscha på en söndag har blivit som en ritual, och bra skönt är det med.
En varm dusch är väl alltid skön :)

Maten smakade gott, var dock inte så hungrig. Men fick i mig lite grann iaf.
Har suttit och spånat lite mer på min fallbeskrivning och tror jag fått i ihop det, men inte riktigt hundra än.
Får spåna lite mer imorn :)

Har diskat, duktig va ? :)
Fixat matlådor.
Packat väskan inför imorn.

Så jag kryper tillbaka till soffan nu, och är osocial. Men jag är OTH beroende just nu, :)
Men serien är snart slut igen, tills säsong 8 kommer ut i boxform, bara den jag väntar på. :)
Och så med all lycka kommer det en säsong 9 med, dock är det sista säsongen, men man får vara glad för det :)
Har ju hela serien hemma så det är bara att titta på det. :D

Sen soffan var det ja, :)

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback