kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Done for today.

Nej nu mina små troll ska jag krypa ner i sängen. :)
Det är ju skoldag imorn, måndag igen, lovely ! Det är inte många som är glada för att det är måndag, men jag är, för jag får ju träffa mina söta klassisar ! :D
Och skolan är mycket roligare när man har valt det själv, och verkligen vill :)

Ska ta mig en kvällscigg nu, och sen borsta gaddarna.

För att sedan titta på ett avsnitt till av OTH :D

G'natt mina små charmtroll ! :D

Comments
XTIO DIN UNDERHÅLLNIGS BLOGG! säger:

hehe söt du är. :D kramar

Skriven: - Hemsida: http://xtio.nu

Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] säger:

Det är alltid lättare när man valt något själv, som med skolan. På så vis blir både gymnasie och komvux lite lättare än grundskolan =)



Jodå, det med min son löser sig alltid på nåt sätt. Om inte annat har han en fin "pappa" i min man, som ser honom som sin egen :)

Skriven: - Hemsida: http://nilssonpettersson.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback