kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 3 gånger

Believe In your self, and you'll go far.

Förlåt min för sena svar på kommentarer och dålig uppdatering. Men jag har pluggat exakt hela dagen, så får hoppas på att dessa störningar sitter inprintade i huvudet på mig så att jag klarar provet galant på måndag.
Affektiva störningar och personlighetsstörningar, har läst och antecknat hela dagen, skrämmande, fördjupar sig i något och man får känslan av att man har en eller fler av dom, om inte alla.
Får hoppas på att jag inte är en "psykopat" som en av dom anses vara. :P
'
Okej, jag har funderat mycket med. Som det står om mig, så är mitt liv en berg-och-dalbana, det går upp och ner, men jag kan inte alltid vara den glada tjejen som alla tror att jag är hela tiden.
Shit happens right ? To bad It always seem to happen to me.
'
Har lagt alla papper åt sidan nu, orkar inte läsa mer, har ont i skallen. Dessutom börjat få ont i ena halsmandeln igen, fan också, det betyder att jag inte får träna ändå. :(
'
Ska ta och kika lite på One tree hill nu, är inne på 3e säsongen, och det går framåt, har sett denna serie fler gånger, men kan kolla hur många gånger som helst. :)

Comments
Corinne säger:

sv: jora, va ute med massor av vänner, du då? :)

Skriven: - Hemsida: http://corinne.myshowroom.se/

N I L A M © Jag och min kamera säger:

svar: tack :/

Skriven: - Hemsida: http://nilamjohansson.blogg.se/

Corinne säger:

sv: haha så brukar mina kvällar se ut men nu har jag skjutit upp det tills imorgon ;)

Skriven: - Hemsida: http://corinne.myshowroom.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback