kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Been there done that.

Drar mig tillbaka, och kryper i säng, och ber till alla gudar att jag mår bättre imorn att jag kan andas som en normal människa och att jag slipper detta nu. Been there done that känns det som.
Ledsnat rätt så jäkla mycket nu !
Skulle ni va i min sits så skulle ni förstå, :)
'
Ledig imorn, skönt då får jag tid till att bara kurera mig, känns helt okej. Behövs, har pinat mig genom att gå till skolan hela veckan.
Skulle behöva plugga, börja på fördjupningsarbeten, avsluta det ena. Men har ingen ork till det.
Lägger mig och tittar på ett avsnitt till av One tree hill, är inne på säsong 5 nu, det går undan, och jag njuter mer och mer, älskart ! :)
'
Sov så gott sötnosar !
G'natt :love:

Comments
emma säger:

lycka till! kram

Skriven: - Hemsida: http://emmababy.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback