kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

As usual !

Vaart inte riktigt som jag hade planerat, och inte har jag skrivit något på uppsatsen, eller jo, typ en rad. Skrivkramp så det heter duga. Suck !
Har varit ner och handlat en sväng iaf, :)

Satt och tokböla till ett avsnitt av One tree hill för en stund sen, hur man glömmer förstår inte, men lika sorgligt är det varje gång, fy, tårarna bara sprutade.

Ska ta och lägga alla mina sentimentala känslor på hyllan ett tag och köra ett Zumba pass, eller ett dubbelt kanske :P
Gjorde ju inget igår, för jag hade fullt tjo med uppsatsen, som jag trodde skulle bli klar men nej, förbannade skrivkramp.

Men iaf, köra två pass Flat Abs nu, och sen in i duschen för att sedan få besök. :)
Alltid trevligare än att vara ensam.

Hubbels fick jag inte tag på, hon sover som en stock, så thuns får jag ta en annan gång, egentligen bra att jag inte åkte, sparar lite på pengarna :)

Träna var det ja !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback