kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Your world Is my world.

Suttit och haft mys nu ett tag. :)
Åt mat och hamnade i en mindre matkoma, men det är okej nu.
Fått i mig lite popcorn med, och tittat på film. :)
Har kollat på Twilight och New moon nu. :)
Tänkte ta Eclipse imorn, för nu är jag trötter så jag inte somnar ifrån filmen. :)

Måste ju vara utvilad tills imorn så man orkar plugga lite till och så ska pappa hjälpa mig med bilen :)
Få på den nya ljuddämparen så man kan köra bilen ordentligt sen ! :)

Men nu intar jag sängen för idag, och tänkte fortsätta att läsa novellen jag håller på att läsa nu, som jag var så busig och skrev ut på jobbet, :P För orkar inte sitta vid datorn och läsa allt :)

Sov så gott sötisar !
G'natt ! :love:

Comments
Haidi Jakobsson säger:

SVAR: jaa det var sjukt gott :D hihi okejjj!

Skriven: - Hemsida: http://haidisblog.se

Johanna säger:

lät som en trevlig kväll :)



Ja, och jag vill inte ha ont igen, så jag lyder order... :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback