kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

You give, and you get in return.

Hubbels har precis åkt vidare, :)
Jätte trevligt har vi haft, vi har kollat på True Blood, druckit kaffe och pratat, rökt med förstås.
Och så har jag beställt en telefon till na, för hon får inte ta på delbetalning i sitt eget namn pga anmärkning, även fast hon är skuldfri. Men nu är den på väg, och jag litar på henne, och hon betalar du räkningarna, så :)

Hon vart så rörd när jag sa att jag kunde hjälpa henne, men det är la klart, man ställer upp för sina vänner, jag gör det iaf, och hon ställer ju upp på mig med, :)
Det är ömsesidigt när det gäller oss. Vi har gått igenom så mycket tillsammans, och det var hon som verkligen stöttade mig för några år sen när det tog slut med mitt ex. Det var hon som torkade mina tårar och alltid fick mig att skratta även fast jag inte ville le, det var hon som fick mig att inse att livet går vidare, och att det kommer ta tid men att det blir bra tillslut. Och att hon skulle finnas för mig hela vägen, min underbara Hubbels ! :love:

Jag må ha få vänner, men jag har få underbara vänner, som verkligen lyser starkare än stjärnorna på himlen !


Nu ska jag väl ta och kika klart på det 4e avsnittet av pojkvänsakademin :)

En gammal bild på mig och Hubbels ! :)

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback