kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Where did y'all go ? :(

Efterlyser mina läsare, ni är många jag är nöjd, men ena dagen är ni fler och andra färre.
Skriver jag inget värt att läsa kanske ?
Ge mig tips på vad jag ska blogga om då ? :)
Jag skriver ju om mitt liv i mina ord, och hoppas att det är värt att läsa, iaf lite ! :)

Trött som satans nu jag. Har varit över hos grannen och druckit en kopp kaffe, och skrattat lite :)
Som vanligt, nothin' new there.
Blir väl sängen snart, är ju ledig imorn så man får sova lite :)

Men först måste jag ju sitta här och läsa igen det jag har missat :)



"It's supposed to be some give and take I know,
But your only taking and not giving anymore,
So what do I do?
Cause I still love you,
And you're the only one who can save me."


Have to admit that he's pretty damn cute at this picture

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback