kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 3 gånger

Real happiness !

Hemkommen från skolan med ett stort leende på läpparna, :D
Har redovisat fördjupningsarbeten idag, det gick bra, och fått lyssna på andra som redovisat. :)
Fick även mitt betyg på arbetet, och jag är sjukt nöjd, ni vet ju vilket helvete jag hade med det arbetet, och vilken tid det tog, det var inte mycket som överlevde delete knappen, men det lönade sig, allt mitt slit gav bra resultat.
Och jag har skrytit om det, men det är bara för att jag är grymt jäkla stolt över det, och så nöjd över mitt arbete.
Och att det är fler som har läst det och sagt samma saker, även lärarens kommentarer sa allt.
Jag får vara nöjd utan att bli kallad egoist. Jag har kämpat för detta, och det tänker jag inte gömma.


Hade tänkt ta en promenad nu, men det blir mörkt fort, och jag vill inte gärna gå en promenad själv i mörkret för man vet aldrig vad som kan hända.
Så jag går ner till Ica och handlar lite sen blir det lite matlagning och soffan, :)
Jag är GLAD idag ! :D

Comments
FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo säger:

kan relatera till brooke och peyton. just sårbarheten hos brooke :)

Skriven: - Hemsida: http://feliciaaulen.blogg.se/

beccis säger:

vad tycker du man ska satsa på för höstjacka i år? :)

Skriven: - Hemsida: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kashaya säger:

Grattis till MVG.=) Sv. Jorå det har gått helt ok.

Skriven: - Hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback